fredag, november 13, 2015

40 aint a bad place to be

Min kusinkusins fru beställde ett kort till, vad hon sa, en gammalklasskompis till mig tillika hennes kusin. Det skulle vara massor av glitter, svart och gå i AC/DC-tema, detta kunde inte jag få ihop eftersom hennes kusin är mer för Slayer osv. Men visst, kunden har alltid rätt så jag skapade ett kort i svart, glitter och med AC/DC-touch. Titeln på kortet tog jag från låten Hell aint a bad place to be och gjorde om till min egen tolkning.

Döm om min förvåning när JAG fick detta kort när JAG fyllde 40 förra helgen! Haha, hon kuppade mig! Måste ju erkänna att jag har djäkligt bra smak när det gäller födelsedagskort. ;)

**************

My cousin's cousin's wife asked me of I would like to creata a card for, what she said, an old classmate of mine who is also her cousin. There should be lots of glitter, black and AC/DC- theme, that I could not understand because her cousin is more of Slayer-fan. But OK, the customer is always right so I created a card in black, glitter and with an AC/DC-touch. The title of the card I took from the song Hell aint a bad place to be, and turned to my own interpretation.

Imagine my surprise when I received this card when I turned 40 last weekend! Haha, she fooled me! Must admit that I have a damn good taste in birthday cards. ;)









All the material is to find at Hobbyworlds retailers. 

Material
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081 25/fp
Bazzill Basics Bling Black Tie T18-1003 25/fp
Bazzill Basics Bling Tiara Cardstock Cardstock T18-1002 25/fp
Silhouette Cameo 12 tum
Prima Marketing Art Extravagance Glitter Set Luminous 961596 

Inga kommentarer: