fredag, februari 06, 2015

Du gör mig så glad!

Jag har gjort ett till kort på temat vänskap och allt annat än rött och rosa, inspirerad av vår februaritävling. Det här kortet gav jag till min vän och Hobbyworldkollega Jeanette tillsammans med lite gula pysselsaker. Jeanette älskar gult, därav mitt färgval. Jag blir glad av gult och jag blir glad av Jeanette! :)

Jag testar även min lycka hos Cili in Papers och deras februariutmaning. :)

Ha en fin helg!

************

I made another card on the theme of friendship and anything but red and pink, inspired by our February challenge. I gave this card to my friend and Hobbyworld-colleague Jeanette along with some yellow crafting things. Jeanette loves yellow! Yellow makes me happy and Jeanette makes me happy! :)

Have a nice weekend!





Material
Bazzill Basics Classic Chantilly T10-1006
EK Tools Journaling Pen Black 2Pk .5 55-30076 
Heidi Swapp Bird 5.5"x5.5" Spray Stencil Mask Set HS0114
Heidi Swapp Stencils Ornate Frame HS01149
Martha Stewart Craft Paint White Texture Effect 4oz 32222
Martha Stewart Craft Paint High Gloss Chamomille PL32099
Martha Stewart Craft Paint High Gloss Finish PL32197
Prima Marketing Art Extravagance Glitter Set Abloom 961619
Prima Marketing Sparkling Pastels Sunshine Color Bloom 573775
Prima Marketing Chalk Edger Coltfoot Petals 891299
Prima Marketing Distressing Tool 890940
Thickers Chipboard Forest Chestnut T53159

Inga kommentarer: