fredag, februari 20, 2015

Always light up your life

Jag fortsätter på temat utmaning. Av mina förra DT-kollega Ullis fick jag en utmaning som var snarlik den jag visade tidigare idag som jag fick av Helén. Jag skulle skapa en layout med mönstrat papper som bakgrund, inget mixed media och inga blommor. Inte helt lätt kan jag säga! Men så här blev iallafall resultatet. :)

*************

I continue on the theme challenge. From my former DT colleague Ullis, I recieved a challenge that was similar to the one I showed earlier today that I got from Helén. The challenge was to create a layout with patterned paper as background, no mixed media and no flowers. Not so easy I can say! But this was the result. :)











Material
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081
EK Tools Writing Pen Silver Gold 2Pk 55-30058
Martha Stewart Craft Framed Dots Punch Around the Page Set 40-60044
Pebbles Jen Hadfield Decorative Tape 732626
Pebbles Jen Hadfield Phrase and Accent Stickers 732611
Pebbles Jen Hadfield Gold Stickers 732621
Pebbles Jen Hadfield  Kraft/Glitter bags 732635
Pebbles Jen Hadfield Chalkboard Stickers 732612
Prima Marketing Collection Kit 12x12 Cartographer 990190
Prima Marketing Chalk Edger Dark Rust 891015
Prima Marketing Jute Apricot 576936
Thickers Jen Hadfield Chipboard Gilded Gold 732613


3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ursnygg! Och nu har du ju bevisat en gång för alla ;) att du visst kan scrappa med mönstrade papper! Kram!

onkis sa...

Vilken läcker LO, underbara färger på papper & dekosr tillsammans.
Ha en fortsatt bra dag!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack Ullis! Ännu är jag inte övertygad dock... ;)

Tack onkis för fina ord!