fredag, oktober 31, 2014

Happy Halloween!

I skrivande stund befinner jag mig på det berömda Örnnästet i Örnsköldsvik för att hälsa på min morbror och moster. Eller farbror och faster, det går på ett ut i min familj. Gissa släktskapen om ni kan. ;) Imorgon ska det firas Halloween med mina dubbelkusiner inklusive alla respektive.

Jag köpte lite snask till kvällens värdpar och altrade den asken till lite mer Halloween. Så vad säger ni, bus eller godis? :) Ha en riktigt ruskig Halloween!

*********

I have decorated a box filled with candy to give away this evening. Trick or treat? ;) Have a really scary Halloween!







Material
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081
Bazzill Basics Orange Peel Orange Juice T3-355
Marianne Design Green and Off-white Paper Roses RB2217 
Marianne Design White Paper Flowers RB2226 
Martha Stewart Crafts Glitter Glue 24-pack 40-00011
Martha Stewart Crafts Branch Punch M230367
Martha Stewart Crafts Edge Punch Iron Gate 42-40013
Prima Marketing Sultry Shimmer Gilded - Color Bloom 573911
Prima Marketing Vintage Metal Precious Stone - Color Bloom 573812 


Inga kommentarer: