fredag, januari 10, 2014

Happy new year

På nyårsafton var jag och min man bortbjudna till nära vänner åt oss. Vi hade just kommit hem från Norrland efter en veckas julfirande så jag hann inte med att köpa en gå-bort-present så jag fick helt enkelt svänga ihop något och då blev det ännu ett värmeljusrör men denna gång i nyårstappning. :) Jag gjorde egna små fyrverkerier som fick symbolisera nattens bravader, även om vi själva inte smällde av några raketer. :)

Det är Bodil från Norge som skapat tutorialen.

****************

At New Year's Eve, me and my husband was invited for dinner at our friends place. We had just come back from a Christmas-trip home to the northern part of Sweden, so I did not have time to buy a going-away-gift so I simply hade to come up with something and then it became yet another tea-light-hide-away but this time in the New Year-style. :) I did my own fireworks that was a symbol of the night's escapades, even if we did'nt fired away any fireworks by our selves. :)

Bodil from Norway is the creator of the tutorial.








Material
Bazzill Basics Mono White T10-1001
Prima Marketing Delight PaperPad A4 950774
Spellbinders Nestabilities Standard Circles LG S4-114 
Spellbinders Nestabilities Classic Scalloped Circles LG S4-124 
Martha Stewart Framed Dots Punch Around the Page Set 40-60044
Martha Stewart Glitter Glue 24-pack 40-00011 
Marianne Design Blue and White Paper Roses RB2214 
Artemio Rhinestones Round Clear 11006524
Basic Grey Stickers bas-3984

Inga kommentarer: