lördag, december 14, 2013

Work in the sunset

Denna layout är skapad efter en utmaning där vi skulle scrappa "manligt". Fotot knäppte jag på en av mina rundor i höstas och kikar man noga så ser man en traktor på bilden. Traktorn river upp stora damm-moln där den harvar. Gillar verkligen fotot. Som motivering till min layout skrev jag att jag som barn tyckte att det var mycket manligt och vuxet när jag såg min morfar köra hans gamla Grålle. :)

Allt material finns hos såklart hos Wild Orchid Crafts! Gå in och kika på den nya shoppen och alla nya,  härliga produkter som finns, det är rena rama godisbutiken! :)

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

**********

This layout is made for a challenge about "masculine". I took the picture this autumn and if you look close, you can see a tractor. The tractor makes big clouds of dust and I really like the pic. As my motivation, I wrote that I thought it was really masculine to see my grandfather drive his old tractor when I was a kid. :)

All the material is to find at Wild Orchid Crafts, of course! Take a peek in the new shop and all the new goodies there is. It's like a freaking candy store! :)

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)








2 kommentarer:

Miis sa...

Helt underbart fin LO Malin!!! Älskar färgerna!

Jeanette Wallén sa...

Fantastisk LO - älskar färgerna på fotot och hur du fått med de färgerna på LOn i dekorationerna!