torsdag, december 19, 2013

Another year, even more fun!

Snart har 2013 gått till sin ände och så även min tid hos Hobbyworld. När de sökte designmedlemmar inför nästa år så passade jag på att söka om min plats i teamet och vet ni, jag fick stanna ett år till! :) 

Jag kommer alltså ingå i 2014-års designteam hos Hobbyworld och få chansen att skapa tillsammans med fyra andra sjukt duktiga och eftertraktade designers. En av dem är min nygamla kollega Therese som också fick äran att stanna ett år till och de övriga är inga mindre än min egen älskade syster Liza, min fantastiska vän Jeanette och den galet duktiga och gulliga Katja! Vilket grymt team va? :) 

Jag kommer sakna mina gamla kollegor Linda, Maya och Katarina men jag vet att vi kommer hålla kontakten och stöta på varandra på olika mässor och träffar. Linda och jag kommer ses rätt regelbundet har jag en känsla av. ;) Tack tjejer för nästan två grymma och galet roliga år!

Låt mig presentera det nya teamet:




 


2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Det ska bli OTROLIGT skoj att få designa för Hobbyworld tillsammans med dig och de andra tjejerna!! Wohooo!! :D

Katja/MezzaNotte sa...

Jisses, så roligt och spännande år vi har framför oss! Kul!
God Jul!