måndag, september 23, 2013

Challenge #85 - Inspired by Autumn

Nu har en ny tvåveckorsutmaning börjat i Wild Orchid Crafts utmaningsblogg. Kika gärna in och tävla, det är finfina priser! Läs dock reglerna noga då vi fått diska flera bidrag då de antingen 1. ställt upp i fler än tre tävlingar ( du får ställa upp i 2 andra + WOC's egna) eller 2. inte länkat direkt till sitt blogginlägg (inte direkt till bloggen eller direkt till bilden alltså). Det är enkla regler och det är fina priser! :)

Här är reglerna, de står också överst i utmaningsbloggen:
* Du måste ha med minst en produkt från WOC.
* Du får ställa upp i max två andra utmaningar utom WOC's.
* Du måste ställa upp med ett nytt bidrag, ett redan publicerat godkänns inte.
* Du måste länka till WOC's utmaningsblogg.

Skapa ett alster genom att inspireras av hösten. Lycka till!

Jag har inspirerats av höstmörkret. ;) Kortet är till min kusin som IDAG fyller anrika och värdiga 50 år. ;) Grattis Marcus! Han har en gång sagt till mig: "Det enda jag önskar mig när jag fyller 50 är ett ett kort som du gjort och det får gärna vara svart och lila. Well, det ska vi väl kunna ordna tänkte jag och gjorde det här kortet. :) Till detta kort fick han en AWESOME present som min man gjort och den kommer jag visa en annan dag. ;) Kortet och presenten är från hela släkten som var med (ja, vi med) och firade Marcus i lördags när vi åkte på en kryssning och orsakade vågskvalp och galenskap på Östersjön. ;)



 



 



Inga kommentarer: