onsdag, juni 19, 2013

I'm here!

God morgon!

Juni rusar på i en väldig fart och nu till helgen är det dags för midsommar och det är min favrithelg. På samma plats som jul faktiskt. :) Jag ÄLSKAR sommaren, blommor, sol, semester och bad! Och att vi dessutom lever i världens vackraste land gör ju inte saken sämre.

Idag tänkte jag visa ett snabbt bokmärke som jag svängde ihop, behövde ett nytt då det ganla var uttjänt. Valde turkost och vitt som färger och satte dit en klädnypa från Prima så jag kan nypa fast bokmärket bak på bokryggen under tiden jag läser.

Ha nu en härlig dag och en fantastisk midsommar! Ät sill och jordgubbar, drick en god snaps, njut av färskpotatisen och umgås i trevligt sällskap. Det ska jag! :)

*********

Good morning!

June is passing by in a really fast pace and it’s already time for the best holiday in Sweden: Midsummer! I LOVE the summer with all the flowers, sun, vacation and baths! And since Sweden is the most beautiful country in the world, it’s even more to love about the summer. :)

Here comes a bookmark that I made for myself, I needed a new one since my old one has seen it’s better days. I made in white and turquoise and have also used a wood clip from Prima so I can attach it on the back of my book during reading.

Have a wonderful day and a spectacular Midsummer! Eat a lot of herring and strawberries, have a cold vodka shot, enjoy the young potatoes and keep the best company. I sure will! :)







Material
Bazzill Basics Mono White 10-1001
                                  K & Company Merryweather 12x12 Specialty Paper Pad 30-656253
                                       Sizzix Big Shot Machine Powder Blue and Teal 657900
                                   Sizzix On the Edge Die Torn Notebook by Tim Holtz 658555 
 Martha Stewart Garden Butterfly Layering Punch 42-36001 
                                         Prima Marketing Rondelle Alpha Canvas Stickers 559144 
                                          Prima Marketing Craftsman Perlers Flowers 562236 
                                       Prima Marketing Canvas Wood Clips - Rondelle 558864
                                     My Minds Eye Follow Your Heart Be Amazing Twine FYH121
                                                    Artemio Pearls Round Ivory 11006523

Inga kommentarer: