onsdag, maj 29, 2013

Välkommen till Slottet!

I helgen som var så bjöd jag och Mattias hem min syster med man och våra tre dubbelkusiner med deras äkta makar/make. Vi har en fin sammanhållning i vår släkt och nu var det faktiskt första gången endast vi fem par träffades, utan varken generationen över eller under oss. 

Vi har haft en helg full av skratt, musik, tävlingar och gamla och nya minnen! Hur roligt som helst! en helg som jag sent, om än aldrig, kommer att glömma! :)

Kortet skar jag ut med min Silhouette Cameo och vad passar bättre än ett slottsformat kort när det gäller en inbjudning till självaste Slottet? :)

**********

This weekend, we had a really fun party with my sister and her husband and our three double cousins with their spouses. We have the best relations with our relatives and now it was time for us five couples to meet alone for the first time, no genereation above us and no generation beneath us.

The weekend was full of laugh, music, competitions, old memories and new memories! It was a real blast and I dont gonna forget it!

The card is made by my Silhouette Cameo and was fits better than a castle-shaped card when it's about an invitation to The Castle? ;)





Material
Silhouette Cameo
Bazzill Basics Mono White 10-1001
Bazzill Basics Mono Ash 10-1068
Spellbinders Nestabilities Labels Two S4-162
Artemio Pearls Round White 11006282 

3 kommentarer:

Gunsan sa...

Galet coolt! vem kan tacka nej till en sån inbjudan?!

ANNA sa...

Tjuuuusigt!!!

agnelia sa...

Superläckert!!! :D