torsdag, maj 23, 2013

Jag är fri!

Under en hel massa år så har jag haft en gruvlig huvudvärk. Varje dag i över 15 år har mitt huvud varit nära bristningsgränsen och det har jag dövat med huvudvärkstabletter och då särskilt Treo. Snabbt och effektivt. jag har vetat om att det inte är så superbra för kroppen och att överkonsumering av värktabletter kan GE huvudvärk. Men vaddå, överkonsumering? ;)

När jag väl kom till skott att sluta så bestämde jag mig pang-bom att nu, nu är det nog. Tvärslutade en vacker dag i januari och det tog mig tre dagar att bli avgiftad från huvudvärken. Tre dagar! Och här har man vräkt i sig piller i åratal... Well, nu ser vi framåt och gläds åt att vara fri ett djäkligt jobbigt beroende som jag har fått ursäkta mig med till höger och vänster när folk har en tendens att påpeka andras brister. Vilken TUR att alla som klagat på mig genom åren är felfria själva. Tur. ;)

Idag har jag ingen huvudvärk och jag är FRI! Hejja mig!

Denna layout är även publicerad hos ScrappTorget där den är en inspirationslayout efter Rose-Marie's fina skiss. :)









1 kommentar:

agnelia sa...

Så snygg och härlgt färgval! Älskar detaljerna och de små fyndiga texterna.