onsdag, mars 27, 2013

So Gorgeous - Unique - Hopeless Romantic

Nu i helgen var jag på HighCoastScrap stora vårträff i Örnsköldsvik. En supermysig träff där vi denna gång var 145 stycken glada tjejer och killar som pysslade i dagarna två. :) För min del är den här helgen värd så mycket för då får jag chansen att träffa min syster och mina pysslande kompisar hemifrån. Det är alldeles för sällan! 

Den här layouten skapade jag under helgen med hjälp av nästan bara cardstock från Bazzill och en fin die från Marianne Design. Motivet på fotot behöver väl ingen närmre presentation men det är Robert Pattinson i sin roll som vampyren Edward Cullen. Vansinnigt snygg! :)

***************

I went up to Örnsköldsvik this weekend for a big crafty gathering. 145 women and men who all had the same goal: a nice, crafty weekend with great friends. I love this weekend because it's an opportunity to meet my sister and my friends from back home. It's way too long between the meetings!

This layout was one of the pieces that I created during the weekend, with a little help from Bazzill Basics and a really nice die from Marianne Design. The guy on the picture does'nt really need a closer presentation but it's Robert Pattinson in his role as the vampire Edward Cullen. Incredible handsome!


 



Material
Bazzill Basics Mono Twig T9-942 
Bazzill Basics Mono Vanilla T8-808 
Marianne Design Creatable Branch and Flower 1 LR0256
                                       Prima Marketing Divine Tiny Alphabet Stickers 563264
Prima Marketing Peonies Collection Stincils Mask 12*12

3 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Superläcker LO!!! :D

agnelia sa...

Schnyggg!!! Både LO och pöjk! ;-) Mums!

Mojca sa...

what a pretty layout. hugs! Mojca