söndag, mars 31, 2013

Jag kan visst vara en ängel...


...i smyg. Denna layouten skapades på vårens HighCoastScrap till en tävling där vi skulle inspireras av sagor, jag valde Lotta på Bråkmakargatan. För jag KAN vara snäll, men säg det inte till någon. ;) I tävlingen gick det fint, jag kom tvåa. :)

Allt material hittar du såklart hos underbara Wild Orchid Crafts

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

Ha en härlig dag! :)

*********************


I can be an angel, but dont tell anyone. ;) This layout was made for a challenge in a crafty weekend a week ago. I was the second runner up. :)

All the material is to find at lovely Wild Orchid Crafts

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)

Have a really nice day!











4 kommentarer:

agnelia sa...

URSNYGG!!

Mojca sa...

waw so very lovely! hugs! Mojca

ANNA sa...

Klart du kan vara snäll vännen... *smiles*

Men Ängel, om det är = vingar så säger du det bara för att kunna flyga på egen hand ;)

(jag vill också kuna flaxa runt å spana på saker uppifrån)

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack tjejer!! :)

Och Anna....vingarna är nog svedda, glorian rostig och hornen sticker upp ur håret... ;)