måndag, november 19, 2012

It's not a hobby anymore...

...it's an obsession! Det är ingen hobby mer, det är en besatthet! Det är orden från min vän Jeanettes vän, Stu. Han sa den meningen när han såg hennes pysselrum. Och jag kan hålla med honom, när jag hittar något jag vill ha, då vill jag ha i alla färger. Och i alla skepnader. När det kommer till blommor från Wild Orchid Crafts så kan jag inte hjälpa det. Jag MÅSTE ha dom! Blommor är min stora passion och jag känner mig som Gollum i Sagan om Ringen, come to me, my preeeecios! :)

Jag har använt mig av 20mm's rosor15mm's rosorblad, kamé och bling och allt detta hittar ni såklart hos Wild Orchid Crafts!

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

Hoppas ni alla får en härlig dag!

*****************

...it's an obsession! Thats was the words from my friends friend when he saw her crafty room. and I can agree with him, it's so fun that you want to have all of your favourites. In all colors. And in all shapes. When it comes to flowers from Wild Orchid Crafts, I cant help myself: I. GOT. TO. HAVE. THEM! They are my great passion and I feel like Gollum in The Lords of the Rings, come to me, my preeeecios! :)

The flowers I have used are 20mm's rosor15mm's rosorleavescameo and bling wich comes of course from Wild Orchid Crafts!


Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)

I wish you all a great day!









3 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Så nedrans snyggt!!! Och jag är PRECIS som du - vill ha ALLT i ALLA färger... ;)

ANNA sa...

Knas-Gollum *smiles* Men du har måååånga blommor...

Anna sa...

Så länge man använder det man köper så är det OK.

Höstkramen Anna