måndag, maj 28, 2012

I'm Lillpiga....


God morgon!

Idag är det min tur att blogga för underbara Wild Orchid Crafts! Idag tänkte jag visa upp en layout som jag skapade på vårens HCS. Vi skulle inspireras efter en logga som tillhör Idoscrap och jag skapade den här layouten i vitt, svart och rött.

Från Wild Orchid Crafts har jag använt stora rosor i svart och rött, swirlshalvpärlor och spets. Hoppas ni fick lite inspiration och sug efter att pyssla. :)

Glöm inte bort att kika in i vår designblogg för mer inspiration eller att delta i våra utmaningar som presenteras i vår utmaningsblogg, fina dekorationer och blommor till vinnaren!

Glöm inte bort vår utmaningsblogg med nya utmaningar varannan måndag med fina blommor till vinnaren!

*********************************************************

Good morning!

Today it's time for some Swedish stuff in the blog for the best flower shop in the whole world: Wild Orchid Crafts! I have made a layout of myself. The name "Lillpiga" is my nickname in the scrapbooking world and the nickname my parents gave me when I was a little girl (wich it stands for).

Material from Wild Orchid Crafts are big roses in black and red, swirlsselfadhesives pearls och lace. I'll hope you get your self some inspiration! :)

Dont forget our challenge blog with new challenges every second monday with lovely flowers for the winner!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt läcker :)

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack Karin! :)