söndag, december 11, 2011

Sikta mot stjärnorna

Ibland när jag pysslar så kan jag inte hitta ett eller flera papper som jag känner för just den dagen. Då skapar jag gärna mitt eget mönsterpapper med hjälp av tex stämplar och mist. På den har layouten har jag valt att använda den underbara luftballongstämpeln från Inkadinkado och mist i olika färger.

På den här layouten, som föreställer mina älskade syskonbarn i ung ålder, har jag även använt en underbar påfågelfjäder från Dusty Attic och blingat på den med en massa stickles i olika färger. Blommor och blad, spets, halvpärlor och metallcharms hittar du såklart i butiken under Dekorationskategorin.








Glöm nu inte heller bort att Mea Vita har julrea, 30% på allt i julkategorin! Erbjudandet gäller 10/12 2011 - lördag 17/12 2011.

Inga kommentarer: