fredag, december 30, 2011

Årets näst sista dag...

Hoppas ni alla haft en fin jul och härliga mellandagar! Vi har tillbringat julen hemma i Norrland, först hos mamma och syrran i Sollefteå och sedan hos makens familj i Östersund. Vi kom hem i förrgår kväll och nu idag väntar vi in våra nyårsgäster. Fin trerätters, gott att dricka och skumpa vid tolvslaget. Såklart! :) Hoppas ni alla får en fantastisk nyårsafton och att det nya året blir ett perfekt år!

Här visar jag ett kort som jag gjorde till min mamma som hon fick i julklapp. Det är ett presentkort på en helg i Västerås med mig och Mattias. Övernattning, middag på Franks och säkert lite shopping med. :)

 Materialet hittar ni såklart hos Mea Vita och det jag använt är Pink Paislee's Dragonflies ur serien Butterfly Garden. Fjärilsstansen är från Martha Stewart och blommorna från Petaloo. Minirosor, halvpärlor och spets är oftast givet på mina alster och den här gången har jag använt mig av Inkadinkado's Steampunkstämplar också.








Inga kommentarer: