söndag, februari 20, 2011

Vi längtar efter dig

Jag har ett par vänner som väntar sitt första barn i mars. De har varit hos en fotograf och knäppt lite kort och de var så fina att jag frågade om jag inte kunde få leka med ett av dem. Så här blev resultatet. Datumet under fotot är när bilden är tagen och klockan är inställ på 8 och 3, vilket är deras beräknade förlossningsdatum. Jag tävlade med denna i en tävling hos Scrapbooking.i.fokus och jag vann faktiskt! :) Så roligt! Ett fint pris från Mollys Scrapbooking landade i lådan.










4 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

MYCKET välförtjänt seger - för JÄKLAR vad snygg denna layouten är! Love it!

Kram,
Tett

CillaT sa...

Så fin! Gillar alla små detaljerna och de harmoniska färgerna=)

Kajsan sa...

Malin Malin Malin... VILKEN layout!!! Och vilket underbart sätt att bevara ögonblicket du ger dem och sen även att ha denna kvar när bebisen kommit! <3
Svårformulerat tydligen ;) Men du förstår vad jag menar! :)
TOK snygg!!!
Stor kram

Chris_P sa...

Fantastiskt fin layout!!