torsdag, februari 06, 2014

Supreme Scrap Tournament Scrap Challenge #1

Well ladies....here we go again... Since the rules in this tournament suddenly changes from one day to another so was my last layout not OK in the judges eyes. Suddenly, the photos should show a view...on the outside. Well...I was really pissed and about the leave that freaking circus but hell no, I dont wanna give them the joy(?) that I'm leaving in the first round so I created ANOTHER double layout, now with photos with a view. ;)

I have used Molding Paste and a stencil to build the background.

* Double layout
* No ink sprays like mist etc.
* At least three photos
* The pictures has to be within 1000 steps from home
* Journaling of at least 50 words

So well, here we go! (click on the photos for larger images)

************

Jaha...joråsatte... Eftersom reglerna i den här märkliga turneringen har en tendens att ändras och tolkas EXTREMT olika från fall till fall av domarna så var min förra dubbel-LO inte OK enligt deras sätt att se det. Plötsligt skall det vara foton tagna med en vy bakom...utomhus. Jag var banne mig rosenrasande på att de ändrade regler mitt i en pågående tävling men sedan jag rasat av mig så tänkte jag inte ge dem det nöjet(?) att jag hoppar av frivilligt i första rundan så jag har skapat en till dubbel-LO, nu med foton som har en vy. ;)

Jag har använt Molding Paste och en stencil för att göra bakgrunden.

* Dubbellayout
* Inga sprayfärger som tex mist
* Minst tre foton
* Fotona ska vara tagna inom 1000 steg hemifrån
* Journaling på minst 50 ord

Detta blev min tolkning, klicka på bilderna om du vill se dem i större format.
















6 kommentarer:

Ulrika sa...

Wow! Älskar färgvalet, titelbokstäverna, och bakgrundsmönstret!! Good luck! Hihihihiii!!!

Anonym sa...

Om möjligt, ännu snyggare än ditt förra bidrag! :)

Jeanette Wallén sa...

Så galet snyggt att jag blir alldeles scrapnödig nu!! (får man åka hem och scrappa i stället för att jobba?)

Anonym sa...

kan man va med och rösta?
och förresten, är det med keejmeån du gjort vattenstänken? :)

elina sa...

wow!! the beauty of it is that it can be both 2 beautiful layouts and 1 double layout! love your color choices! good luck!

Paula sa...

This is absolutely gorgeous...your colours are brilliant! I admire that you did your layout again, your original was beautiful too. It's so sad that the criteria is so vague :( Good luck!